Eco Now-mässa!

Här kommer ett tips för nästa helg (11-12 oktober): gå på Eco Now-mässan i Stockholm! Den kommer att hålla till i Münchenbryggeriet på söder och det kommer att vara en massa roliga utställare och flera intressanta föredrag! Jag lääängtar :)

Bland annat kommer Äkta Vara och Strålskyddsstiftelsen hålla föredrag och Sara Nomberg kommer att tala om ”Ekologisk hudvård – till vilken nytta?”. Dessa tre föredrag tycker jag verkar mest intressant, men sedan finns det såklart mer att se och höra! Spana in programmet HÄR!

Jag ser verkligen fram emot det här! Det allra mesta som jag lär mig angående ”vardagsmedvetenhet” är via internet, därför kommer det bli riktigt roligt att få höra andra med samma intressen tala och få botanisera bland inspirerande utställningar. Passa på att förköpa din biljett om du känner dig sugen på att gå!

SONY DSC

Kommentera

